суботу, 4 червня 2016 р.

Модуль 9. Рефлексія - Диференційоване навчання

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
  1. Необхідно розвивати уміння вчителя враховувати та задовольняти різні навчальні потреби учнів, що може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.
  2. Ретельно виконувати підготовку та планування вивчення навчальної теми, адже кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. 
  3. Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології, зокрема, навчання за методом проектів допомагає задовольнити індивідуальні потреби та інтереси кожного учня.
  4. Створювати навчальні матеріали для сприяння успіхів учнів. Вони можуть допомогти учням приймати рішення та покращити свої навички, уміння, таланти й інтереси. Допоміжні матеріали мають відповідати різним рівням фактичних знань учнів для того, щоб допомогти задовольнити їх різні навчальні потреби, враховуючи й учнів з різними фізичними та розумовими особливостями розвитку.
  5. Учителі мають планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
  6. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар