Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- Проаналізувати власну систему оцінювання із залученням до процесу оцінювання учнів (таким чином учні розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними).
- Ознайомитися з різними системами оцінювання (підсумкове оцінювання, оцінювання попередніх знань учнів, форма оцінювання з коефіцієнтами та балами, графічні схеми, підказки щодо рефлексії свого навчання, «незакінчені речення», тести з різними варіантами відповідей, взаємооцінювання або оцінювання однолітками, комбіноване тощо).
- Залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання.
- Продумати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
- Створити інструменти оцінювання учнівської роботи.
- Адаптувати форми оцінювання до учнівської роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар