суботу, 4 червня 2016 р.

Модуль 8. Рефлексія - Оцінювання, зосереджене на потребах учнів

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  1. Проаналізувати власну систему оцінювання із залученням до процесу оцінювання учнів (таким чином учні розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними).
  2. Ознайомитися з різними системами оцінювання (підсумкове оцінювання, оцінювання попередніх знань учнів, форма оцінювання з коефіцієнтами та балами, графічні схеми, підказки щодо рефлексії свого навчання, «незакінчені речення», тести з різними варіантами відповідей, взаємооцінювання або оцінювання однолітками, комбіноване тощо).
  3. Залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання.
  4. Продумати порядок критеріїв. Проранжувати і записати їх від найважливішого до найменш важливого.
  5. Створити інструменти оцінювання учнівської роботи.
  6. Адаптувати форми оцінювання до учнівської роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар