Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
- Використовувати Інтернет при вивченні теми для проведення досліджень, для співробітництва та спілкування, розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів.
- Правильно вибирати комп'ютерний програмний засіб (для створення учнівських презентацій, публікацій, вікі-статей, блогів і сайтів), як наслідок, рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей.
- При розробці і впровадженні проекту учні можуть самостійно оцінювати своє навчання і ступінь досягнення поставлених цілей. Під час такої діяльності учні не лише глибше усвідомлюють процес власного мислення (метакогнітивні знання), а й отримують потужний мотиваційний поштовх для кращого навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар